Loppi event Babylove!

Annat / Permalink / 2
Förra veckan bjöd Loppi in till det härliga eventet Babylove som höll till ute på Skeppsholmen och jag måste säga att jag älskar verkligen deras event! Så himla roligt att jag får möjlighet att gå på dem.
Denna gången var det dessutom ännu roligare då dem slagit ihop bloggare/vip med dem som betalade och jag fick möjlighet att gå med två nyfunna mammavänner! Hur trevligt som helst.

Claudia Galli Concha var konfrenser. Tecknaren och journalisten Ett päron till morsa-Teresa var på plats och pratade om sina karikatyrer på hur småbarnsåren är och kan se ut och även Lloyds apotek pratade om sin satsning på baby/barn/gravid-konsultation som man själv kan boka en tid till att få. Det bjöds också på en barnvagnscatwalk där vagnar från Lekmer visades upp och tävlades ut samt mycket mer! Ett riktigt toppenevent helt enkelt som jag gärna går fler gånger på! Detta var mitt fjärde event med dem! 


 
 
 
Som vanligt bjöds det på en maffig goodiebag som inte gjorde en besviken med väldigt mycket bra rabatter, erbjudanden och saker för både mamma och bebis.


 
 
 
#1 - - Maria:

åh hade också velat gå men skulle inte ha hunnit med hämtning och lämning på förskolan. och båda barnen hade jag inte orkat dra med mig :p

Svar: de va supertrevligt!
denise nilsson

#2 - - Karin O:

Vad roligt! Hur får man inbjudan till dem?:)

Till top