Lyckoruuus

Annat / Permalink / 18
Om två veckor, den 15e Sept. Sitter jag och världens underbaraste vän på ett flygplan ner till Zakynthos :D :D 
Vart inte Thailand utan detta istället, men inte illa pinkat det heller!

Helt spontant, sånt gillar vi! 2500 för 1 vecka, inkl. frukost. Inte illa!

Jag är så lycklig. Vet inte vart jag ska ta mig till :)
#1 - - Ellinor:

Jag vann tyvärr inte =/

¨

Ska inte du till THailand snart? Mycket resande för din del!

#2 - - V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

Tittar in och önskar dig en fin Måndagskväll :) Hoppas du fått en skön start på veckan!

#3 - - Anonym:

ja men verkligen blev skit glad :D

#4 - - Tobias - Mitt liv genom en kameralins:

sv. ja. Verkligen :D Hoppas hon stannar som brunett :p

#5 - - f:

hehe :) allt bra?

#6 - - Micaela:

Va!! Oj, så grymt billigt :) Vars ligger stället ni ska till? :)

#7 - - Fru Evelina:

SKÖNT!! är bara lite avis hihi!

#8 - - f:

okej nice med grekland! jorå bara bra :)

#9 - - Anonym:

allt bra gumman? :D

#10 - - Sanna:

tack så jättemkt! bra med dig? =)

#11 - - Micaela:

Sv: Åh, det låter ju helt underbart! Vilken lyx att få åka bort nu när hösten närmar sig och sådär :) Vill också åka iväg, man kanske ryms i din resväska? haha :)

#12 - - b&v:

tacktack :)

#13 - - simone:

Sv: Tack så mycket! Gud så skönt att komma bort du, det behövs ett par gånger om året alltså! :)

#14 - - Linda - ndaiL:

va härlgit :D

älskar att resa!!

#15 - - Maria - f a s h i o n s t a r s ☆:

åh vad roligt!



och taack =)

#16 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

åh tack glad jag blir..allt bra?

#17 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

du det låter ju inte helt fel..får man följa med på ett hörn ?

#18 - - Laila:

ne mina egna ögon :) tack så mkt =)

Till top