En dag i stallet

Dagbok / Permalink / 17
Sovmorgon är alltid ett plus i kanten och snart blir det föralltid, eller för ett tag iallafall.. Ca ett halvår kvar sen är man fri!" :D

Dagen spenderades i stallet med baby och Linn. Red galoppslingan och det gick kanonbra idag! Åh vad jag älskar känslan då man verkligen känner hästen ta i ända från baken.. De är såna hästkrafter!

Vad har ni gjort första advent? =)

#1 - - Beauty By Beata:

Åh, så mysigt!

#2 - - josephine:

jepp, supergott!

#3 - - Tobias:

Ibland ja =)



hehe jag vet, har inte haft tid, men gör det i veckan :D

#4 - - SANNA:

SV: Okej! :] det är bara bra med mig :)

Har du haft en mysig första advent? :D



kram

#5 - - Rebecca Poncin:

Det förstår jag :)

Kul med ridning, saknar det verkligen!

#6 - - Anonym:

Tack så mycket för kommentaren!

Den värmde! ♥

Ha en bra start på nya veckan ;D

#7 - - Trees:

Men efter gymansiet, ska du inte jobba då?:P haha, men du kan ju köra nattshift för att slippa morgonen;) Älskar att kunna sova länge här som jag är!

#8 - - simone:

Så fiin :)

#9 - - Natalie - It's all about attityd:

vilken söt blogg du har =)

ta hand om dig! puss

#10 - - Ellinor:

Ja det är skönt att ha butikerna nära. Men dyrt:P

#11 - - M I C H A S - BLOGGEN OM ALLT MÖJLIGT !:

SVAR : Haha. nej men man kan ju byta då och då , men den är snygg den du har nu ! :)

#12 - - Erika:

sv: Tyckte du? :) Jag vet inte om jag håller med helt där :P

#13 - - MISSEXTRA:

Allt bra idag?:)

#14 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Ha en bra dag!

#15 - - Jennie:

Roligt att rida, ett tag sedan jag gjorde :)



Jo sprutan gjorde ont, hade ont i armen de närmsta dagarna, smått illamående med annars inga större effekter

#16 - - Jennifer:

Sv: Ja den var grym! :) Dock så hade den ett väldigt dåligt slut :o Och då menar jag när han micke ringde på hos Lisbeth och så sa de bara "vi hörs" typ ;o

#17 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN - 2 tävlingar pågår!:

sv; haha okej :D

Till top