It's all your fault

Annat / Permalink / 11
Fan, varför ska det vara så svårt med kärleken? .. Finns 2 stycken som gör mig väldigt nyfiken... Vem vågar man chansa på är väl frågan?? ;P haha..

När den rätte dyker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad det vill!
#1 - - Anonym:

ne jag kollar på tv och väntar på min pojkvän som ska komma hem =)

#2 - - vesna.blogg.se:

inte mkt =) själv?

#3 - - Catrin:

riktigt enkel men snygg header du har =) super fin bild dessutom!

#4 - - Isabelle:

Jättefin blogg!:)

#5 - - simone:

SV: haha, jag tror nog inte det såg roligt ut, lockade nog många blickar ;)

#6 - - Ness:

jo men inte riktig päls! :)

#7 - - Amanda ♥:

Superfin blogg, men min är snäppet snyggare. Inge illa menat, hoppas du får en strålande dag.



Allt bra med dig ?



Kraam!

#8 - - Amanda:

Sv: Jo det kanske var lite väl fult sätt.

Förlåt för det.

Jag gillar din header, jättefin.



Usch då, inge roligt att vara sjuk.



Blire till att ligga hemma och vila idag eller ?



Kraam.

#9 - - Malin - Hockeyfruga:

hihi ja vists va de:) ah men de

r snyggt de med:P Dessa vva på rea dessuom, 25 spänn :D

#10 - - Angelica L:

Fin blogg :D

Kram

#11 - - Maria - livet i Milano ☆:

ja det är väll bara att gå efter magkänslan =)

Till top