Sportlov!

Dagbok / Permalink / 17
Imorgon börjar sportlovet och jag fasar inför den här veckan då man lär vakna 08:00 av att dom börjar borra & banka i trapphuset. GAH! Men o andra sidan får man hela dagen tillgodo :)

Nu är fläskytterfilèn i ugnen, vi har fyllt den med massa vitlök och örter. Mums!
Igår fick vi förresten en espressomaskin, vit sådan! och den gör huuur god espresso som helst! Har druckit minst 3 stycken bara idag ;P


3veckor kvar till Thailand idag! Woooho
#1 - - Tina:

skönt med lov om man ändå fick de! mums med kaffe.

#2 - - MyzaaN - Princess Pink:

ja visst är det snygga :D helt underbara ;D

#3 - - Sanna:

Skönt med lov!

#4 - - Carolina [fotograf]:

Jag vill med ha lov :(



Här kommer ett galet godmorgon från mig. Hoppas du får en underbar dag, och för att toppa den så blir det en händelserik dag på min blogg ♥ ♥ ♥ KIKA INOM!

#5 - - Elin:

Yes vi kommer ha vikarie så de är bara att komma ;)

#6 - - Erika:

ja jag tyckte hon var så söt också :) ha en fortsatt bra dag!

#7 - - Lina K:

Den maten låter verkligen god och härligt med egen espressomaskin! =) Får hoppas att ni inte blir väckta fullt så tidigt av bankandet i trappuppgången varje morgon ...

#8 - - simone:

fick du sova tyst idag? :)

#9 - - Jonas:

Hej! Fin blogg :)

#10 - - Yvonne:

Svar: Ja, jag vet. Jag har beställt dem!

#11 - - Jonas:

sv; så lite så :) allt bra med dig?

#12 - - Anna:

Är det en sån som man skummar mjölken själv med, eller "fuskar" den? :p

#13 - - Patricia Klinteberg:

Trevlig måndagskväll önskar jag dig! (:

#14 - - simone:

Faan vad häärligt :D

#15 - - Anna:

Jahaa, okej :p

#16 - - Tobias:

Inte? Jag tycker det var bra där :) och någon dricks gav jag inte :D haha

#17 - - Sandra:

Gud vad skönt med lov. Det är det enda jag saknar med skolan! :)

Till top