New tatoo!

Tatueringar / Permalink / 6
Var lite av en försökskanin igår när en bekant ville tatuera in ett hjärta på mig. Sagt och gjort ställde jag upp och jag är otroligt nöjd! Nu är det dock svullet och eländigt.
HÄR kan ni förresten se mina auktioner på tradera till riktigt bra priser!

#1 - - Hanna - Mode och min vardag:

Fint med ett hjärta. :-)

#2 - - sara:

fint :)

#3 - - linn i london:

min vän ska tatuera in deathly hallows märket på mig nu i helgen! för att fira att jag bott här ett år. är fett nervig inför smärtan. har en redan men inte hemmagjord liksom haha

#4 - - yasmine modell mamma och fru:

Allt bra ikväll?

KRAM KRAM

#5 - - Maria:

Fin! :)

#6 - - josefines.se:

Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥



Till top