Magen och jag!

Nyshoppat / Permalink / 14

En liten sneakpeak på en klänning jag köpte på rean idag. Och så magen såklart ;-)

#1 - - Rebecca:

Vad fint :) Söt mage du har

Svar: TAck snälla
Denise

#2 - - Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid:

Går sååå mkt snabbare andra gången än första:)

Svar: Jo de kan jag tänka mig. Tycker själv att tiden springer iväg. Snart 2 siffrigt för mig
Denise

#3 - - Pauline None:

Ha en fin dag ❤ följ gärna mitt lilla liv som mode-student i Los Angeles

#4 - - Maria - mamma till Liam ☆:

fin klänning! och magen är så fin :)

Svar: Tack :)
Denise

#5 - - Ellen:

Fint :-D

Svar: Tack:)
Denise

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

men så fint! både magen och klänningen :D

Svar: tack:)
Denise

#7 - - Isabella:

Åh, det är så vackert att vara gravid!

Svar: Visst är det=)
Denise

#8 - - m a m m a w i l d ❤:

superfin klänning! :}

Svar: Tack är riktigt nöjd!
Denise

#9 - - Mini:

Vilken fin liten mage du har :)

Svar: Tack:)
Denise

#10 - - JENNYH - Mammablogg:

Mysmage :)

#11 - - E:

Åh vilken fin klänning!! Och välkommen hit till Karlstad :) är också gravid med nr.1, fast i vecka 11! Så spännande och nytt allting, eller hur!? :))

Svar: Tack snälla rara du :) Grattis! Ja allt känns så overkligt men alldeles underbart
Denise

#12 - - villafunk.blogg.se:

Men så fin mage du har, och supersnygg klänning!! Tråkigt att bebisens pappa inte tar sitt ansvar, men kul att du träffat en ny prins! :)

Svar: Tack :D Ja de är trist på ett sätt men desto bättre att denna underbara man får uppleva de istället :)
Denise

#13 - - Rebecka:

Jätte fin klänning vart har du köpt den? ha en bra dag

Svar: Bikboks rea så tveksam om den finns kvar. Tack!
Denise

#14 - - Jenny Vennberg Pictures:

Så fin !

Svar: Tack:)
Denise

Till top