Det här med träning!

Träning / Permalink / 2
Hur jäkla svårt ska det vara? Äta nyttigt, röra på sig och motionera och samtidigt köra styrka på gymmet. Vill kötta på järnet men är för lat för att pallra mig det 20 min det tar till gymmet.. I-lands-problem? I think so! 

Hur ska man peppa sig själv till det där att faktiskt komma iväg? Hur ska man få motivationen till att tycka att det är kul? Det är såå jäkla svårt! 

Känner verkligen att min kropp skulle må såå mycket bättre av bra kost, motion och träning då jag rätt ofta har värk i min axel/nacke av fel bärande av Noah. 

Fler som känner igen sig i dessa "problem" kanske och kan komma med tips? 

Första steget blir att införskaffa ett gymkort och sen får vi ta det därefter! 




#1 - - Mini (Alexandra):

Har samma typ av "problem" dvs för lat för att ta mig till gymmet ibland :P Handlar oftast om prioritering för min del. Just nu har det varit praktik och skolarbeten i fokus. Så länge jag får min vardagsmotion varje dag är jag nöjd (cyklar ju en hel del varje dag eftersom att Örebro är en cykelstad). Gäller att man får in en rutin också skulle jag tro. Personligen har jag lättare att ta mig till gymmet om jag har sällskap dit eller möter upp en kompis/sambon på gymmet :) En period fick jag vardagskonditionen till/från skolan och tränade styrka hemma. Allt går om man vill ;) Hoppas du har det bra, trots "i-landsproblemet" :)

Svar: Ja det är inte lätt det där alltså! Jag är för lat på kvällarna då N sover då man oftast är helt slut. Och dagtid kan jag inte just nu då jag har honom :-/
Vi mår bra! Hoppas allt e bra med dig! Saknar dig!
denise nilsson

#2 - - Petra Olsson:

Du har ju grmt snygga träningskläder så det är bara att tuta o köra:)lycka till kram

Svar: Men åh tack snygging! :)
denise nilsson

Till top