UnderBARAbarn-mässan!

Nöjesliv / Permalink / 5
Idag slog jag tag i saken och åkte på mitt livs första mässa, UnderBARAbarn-mässan! 
Jag trodde det skulle vara kaos med folk men idag var verkligen "lugnt" och man kunde gå med vagn utan problem. Fyndade massor och fick en välfylld goodiebag med mig hem och en väldigt trött snart 3åring som strejkade mot slutet av dagen.
Vi får se hur länge han sover imorgonbitti ;-) 
Nästa helg får vi besök från Karlstad hela helgen. Det ser vi fram emot! :-) 



#1 - - Cissi:

Ser ut som att ni också hade det mysigt på mässan ;)

#2 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

så mycket fint du fick med hem

#3 - - Hanna Karlsson:

Det var inte lite du fick med hem. :-)

#4 - - Maria:

jag älskar den mässan :)

#5 - - Karin O:

Vad trevligt det låter!

Till top