Dagarna springer iväg!

Dagbok / Permalink / 8
Jag har sagt det förr och säger det igen. Med barn nr 2 så springer tiden iväg!
Tänk att vår lilla sessa är 7 veckor! Helt sinnes! Hon har börjat vara vaken mer och ler som en sol när man pratar med henne.
Livet som tvåbarnsmamma är verkligen fantastiskt!
Vi kunde inte fått finare och snällare barn än dem två vi har! :-)

Imorgon ska vi ha mamma-bebisträff hemma hos mig med 8-9 andra mammor och bebisar. Det ser vi fram emot! Ibland är sociala medier som facebook otroligt bra! :-)

 




#1 - - Maria:

åh lilla sötnosen!

och tiden verkar aldrig sluta att rusa.. jag har snart ett ettårskalas att planera!

#2 - - Malin:

Siken mysig liten tjej ni har fått!
Hoppas att allt går bra med barnen.

Svar: Tack:) allt går kanon!
denise nilsson

#3 - - Dixi Wonderland:

Vilken fantastisk bild! Underbar :D

Svar: TAck:)
denise nilsson

#4 - - Rebecka:

Ååh vilken liten goding!!

Svar: Åh tack =)
denise nilsson

#5 - - Mamma Malin:

Så himla söt! Kan tänka mig att tiden går mycket fortare när man har två men samtidigt går det ju galet fort med nr 1 också :O

Svar: TAck :)Ja. De går bannemig dubbelt så fort med nr 2! :O
denise nilsson

#6 - - Anonym:

Ååh vilken liten goding!!

Svar: TAck:)
denise nilsson

#7 - - Karin O:

Vilken sötnöt!:) Jag har det framför mig fortfarande, känns pirrigt:)

Svar: Tack snälla! Du har verkligen något magiskt att se fram emot! Syskonkärleken är sååå fin!
denise nilsson

#8 - - JENNYH - Mammablogg:

Men såå söt =)

Svar: TAck:D
denise nilsson

Till top