Dagens mama!

Annat / Permalink / 23
Dagen till ära piffade jag upp mig med en fin topp och lite smink :-) Som mamma är det ju inte varje dag man hinner/orkar piffa upp sig såhär mycket annat än till fest. Men ibland så! Önskar Er en fin helg mina fina bloggläsare! Och bli gärna bättre på att kommentera ;-)
 

 
 

#1 - - Anonym:

supersnyggt med rött läppstift:)

Svar: Tack:)
denise nilsson

#2 - - EMILIA LUNDGREN:

Fin

Svar: Tack
denise nilsson

#3 - - Josefine:

Superfint! Önskar man kunde ha smink själv men tyvärr så klarar min hud inte av det:(, får utslag. Ha en mysig helg! Kram

Svar: Tack snälla! Åh vad trist! Jag kan också vara känslig ibland men har de bara ibland=)
denise nilsson

#4 - - erikasblogg.se:

Vad fin du är vännen! Förlååååt för dåligt med kommentarer från min sida, Ska skärpa mig! Du är så duktig med att kommentera min :) Pöss!

Svar: Tack fina du! Jaa :) Pöss!
denise nilsson

#5 - - tinabanck.blogg.se:

Snygg :)

Svar: tack
denise nilsson

#6 - - Camilla ♥ 130510:

Snyggt som alltid :)

Svar: Tack fining =)
denise nilsson

#7 - - C by Caroline ❤:

Visst är det härligt att piffa upp sig ibland som mamma! Jättefint :)

Svar: Haha verkligen! tack=)
denise nilsson

#8 - - Amanda:

Supersnyggt!!:-)
Kram

Svar: TAck=)
denise nilsson

#9 - - Sarasdiary - Gravid med syskon till Tilde:

Ååå, den där känslan alltså. När man o.r.k.a.r klä sig lite finare och lägga på lite extra makeup. Så mycket piggare man känner sig :-)

Kram

Svar: Ja det händer inte jätte ofta men ändå! Alltid lika härligt att känna sig fin!
denise nilsson

#10 - - lisa:

Åh tack, visst är stövlarna fina!

Så fin blus du har på dig!

Svar: Tack =)
denise nilsson

#11 - - Elina:

Vilken snygging du är alltså :)

Svar: Men åh tack fining!
denise nilsson

#12 - - Maria:

snyggo! :)

Svar: Men tack!=)
denise nilsson

#13 - - sannas rum:

Åh vad fint :)

Svar: Tack=)
denise nilsson

#14 - - jannice lindell:

Så fin blus:)

Svar: Tack=)
denise nilsson

#15 - - Kristin / Onlyfemale.se:

Snyggt!! Älskar blusen!

Kram

Svar: Tack!
denise nilsson

#16 - - milina.blogg.se:

Vacker du är! :)
Var gärna med och tävla om att bli Veckans blogg!

#17 - - Fanny:

Fantastiskt vacker, underbara ögon! :)

#18 - - Joy Wagner:

så fina bilder :D


En blogg fylld av smaskiga små skönhetsknep av mig som frisör och fransextesionist samt makeup, kika gärna in och följ mig via bloglovin www.msjoywagner.blogg.se
Skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer.

Puss & Kram Take Care

#19 - - Emma Grann Fotografi:

Fint!

#20 - - ami:

tänk vad så lite kan piffa upp en hel dag :)

#21 - - Linn:

Jättefin!

#22 - - Fröken Grön:

Snygging! :)

#23 - - Erika:

Så fin du är. Älskar din sminkning!

Till top