Ord ...

Annat / Permalink / 7
Det bästa som finns när man är nedstämd och ledsen är när en person kommer och säger saker som värmer ens hjärta. Bara en litenliten sak kan göra en så glad.
#1 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Det var ju tur det, hehe :D

Åh, det gör så ont att få hoppas att det blir brunt snart då ;)



Rösta gärna på mig här: http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.10272656 (A)

Jag är nr 7. Det hade varit jätte snällt! :D

#2 - - Anonym:

jaa man kan verkligen bli rörd och glad om orden är dom rätta!=)

#3 - - FRIDA HJÄRTA KEVIN:

sv; Okej, vart ska du jobba? :)

#4 - - emma härnqvist/perfektion:

det är sådana tillfällen som man minns extra. och det är bra.



det är inte de att jag valt att inte blogga.. egentligen.d e är bara de att all tid har ägnats åt annat. men nu så ska jag försöka lite mer. älskar ju de här :) kram

#5 - - carro:

svar:glöm inte att tävla i min bloggtävling sötnos :)

#6 - - melissa:

SV: tack så jättemycket :)

#7 - - hannah:

SV: tack så jättemycket! :)

vad har du för dig ikväll då?

Till top