Total förvandling!

Allt möjligt / Permalink / 8

Igår gick jag bananas och färgade mitt hår mörkt, riktigt mörkt! Såhär mörkhårig har jag aldrig varit! Ville inviga hösten som mörkhårig då jag är less på att betala 1400kr för lite färg i håret! Inte vant mig än och blir lika rädd varje gång jag kikar i spegeln, Haha!

#1 - - ELLINORAK:

kul med lite förändring :)



här har du jackan btw; http://www.hm.com/se/product/93396?article=93396-B



kramis!

#2 - - Jenlen:

så snyggt, vilken skillnad mot bilden i din press! :)

#3 - - Jenlen:

du passade förresten lika snyggt i båda :)

#4 - - SOFIA:

Det blev fint :) Hoppas du haft en fin måndag! KRAM

#5 - - Siri:

Modigt! Och fint blev det :)



sv: Ja men visst är det en snygg kombination :)

#6 - - Yvonne:

fint!

#7 - - Lorena:

det tar ett tag att vänja sig vid sådana förändringar men snyggt blev det=)

#8 - - Marielle:

Jag tycker det blev grymt!

Älskar frisyren överhuvudtaget!

Till top