Rörande!

Graviditet nr 1 - Noah / Permalink / 14
Har haft en helt magisk helg i Stockholm. I lördags gjorde vi ju 3D/4D och fick se älskade plutten därinne LIVE. Det var det häftigaste jag/vi varit med om och jag är så förvånad över hur bra man såg. Han är verkligen en kopia på mig, med världens finaste ansiktsdrag, näsa och vilken mun! Världens putmun :) Stolt som en tupp är jag och jag längtar så tills han tittar ut och jag får hålla honom i min famn och säga hur mycket jag älskar honom!
Här är min lilla prins. Världens finaste!
#1 - - Alisa - Amor Vincit Omnia ❤ Gravid:

Åh så fantastiskt :) Vi ska göra 3D/4D UL den 7/12 :) Längtar så dit! Vilken tydlig bild ni fick, amazing!

Svar: Ja eller hur? helt fantastiskt att man kan se så tydligt
Denise

#2 - - Mamma Maria:

Oj vilken tydlig bild! Så spännande!

Svar: Ja nu är det spännande!=)
Denise

#3 - - Emma - 20 år och gravid:

Åh! Vilken fin bild ni fick på er super söta lille son! Min sambo och jag gjorde också ett 3D-ultraljud i antingen vecka 27 eller vecka 28 och jag minns känslan precis - helt underbar! Grattis till er lilla pojke!

Svar: tack! :) Det kändes helt underbart att se honom och vi längtar så mycket mer nu alla 3 här hemma :) Ska bli helt fantastiskt när han kommer ut=)
Denise

#4 - - Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid:

Segt var det idag, måste bli bättre på dom där jädrans järntabletterna, haha. Tror det är dom (bristen på dom) som spökar...

Åh 3D är ju så himla roligt. Vi gjorde det med Elliot och fick med kanonbra bilder. Jättefin bild där och han ser fantastiskt söt ut! Åh! Måste nog göra ett den här gången också, fast att vi inte riktigt tänkt det.... hihi

Svar: ja jag är oxå väldigt trött o sover mycket. klarar inte av järntabl alls! Men fick tips om blutsaft som tydligen ska vara bra . Ja de va riktigt häftigt att få se så tydligt :) ångrar mig inte en sekund! :)
Denise

#5 - - Mamma Wild ❤:

åh, vad skoj! vill också göra 3D!

Svar: Ja de va sååå häftigt!
Denise

#6 - - Maria - mamma till Liam ☆:

åh vad mysigt! :)

sv; tror hemsidan heter fyndiq.se :)

Svar: Tack för svaret :)
Denise

#7 - - Hanna Karlsson:

Spännande! Vad fin han är! :-)

Svar: Tack:) ja de är såå spännande nU!
Denise

#8 - - issa:

vad coolt att man ser så himla tydligt. Gud så söt! :)

Svar: Tack :)
Denise

#9 - - Jennifer N:

ÅÅh lyllos! Vilken fin bild och bebis såklart! Själv så vägrade våran att visa sig. Vi fick en bild samt en massa med fötter och händer för ansiktet.... haha

Svar: haha känner ändå igen det där. Vår låg med händerna i ansiktet under hela ultraljudet och sparkade hejvilt:)
Denise

#10 - - Anonym:

ååh så söt! :)
så coolt med 3d att kunna se ansiktet så bra hihi

#11 - - Carro - Foto:

3D/4D fick vi också göra när vi väntade vår dotter. Det var tydligen ganska nytt på den tiden iallafall på vårat sjukhus så dom ville testa det på mig :) Himla häftigt så mycket man kan få tjuvtitta. Grattis till bebisen i magen.

#12 - - Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen:

Vilken fantastisk upplevelse. Han ser bedårande ut! Hoppas tiden inte går allt för långsamt för dig fram tills det är dags :D

Stor kram!

Svar: Tack! ja de var en helt magisk upplevelse. tycker tiden faktiskt springer iväg:) kram
Denise

#13 - - Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen:

Å vad häftigt! och snart får ni träffas på riktigt! Vi vet vad det är för en liten krabat där inne, men håller på det lite... :)

Svar: Ja nu är det inte långt kvar=)
Denise

#14 - - Dennise:

Gud så tydligt man ser, jätte söt liten kille :)

Svar: Tack
Denise

Till top