Hej en måndag!

Dagbok / Permalink / 6
I skrivande stund sover Elise och Noah är på förskolan men kommer snart hem. Min kompis (som också har barn på samma avdelning) hämtar båda barnen så jag och Elise ska snart gå ut och möta upp dem. 
Idag har jag rensat kläder hemma. Nackdelen när man mest har killkläder sedan innan men nu gav jag allt till min kompis som har en liten kille istället. Blev genast lite mer plats i förrådet ;-) 

Annars då? Dagarna flyter på och jag njuter av att vara tvåbarnsmamma till två underbara barn! Finns inget bättre livet kan erbjuda 😍 Idag blir vår älskling 2 månader!! 




#1 - - Dixi Wonderland:

Va vacker du är, väldigt fin bild :D

Svar: Tack snälla :)
denise nilsson

#2 - - Karin O:

Skönt att få lite utrensat och grattis på 2-månadersdagen:D

Svar: Tack fina! Ja d va skönt :(
denise nilsson

#3 - - Maria:

Han blir 4 i november :) ja absolut vad kul :) var bor du? // fashionstars.blogg.se

Svar: Vi bor i brandbergen :) har för mig ni brukar va på ÖF i Vh? Har ju en 2.7åring och en 2 månaders :)
denise nilsson

#4 - - Sandra Saandriiie Åhfelt:

Vilken liten sötnos! :D visst är de underbart med egna småbarn :D
Vill även tala om att jag har en tävling på min instagram @SAANDRIIIE som passar perfekt för en småbarns familj :) Kram!! :)

Svar: Oh ja :) Tack!
denise nilsson

#5 - - Pauline:

Visst är det härligt! Våran minsting är 4 mån, man önskar att tiden kunde stå stilla nu ☺️💗

#6 - - Pauline:

Visst är det härligt! Våran minsting är 4 mån, man önskar att tiden kunde stå stilla nu ☺️💗

Till top